Namaste

Namaste

miercuri, 3 septembrie 2014

COPII STELELOR


Suntem  copiii stelelor,veniti din indepartatele lumi la scoala numita TERRA.Suntem suflete din alte stele, care am existat si inainte fie intrun corp fizic,fie doar o energie venita din cele mai inalte dimensiuni.
Cum ne dam seama ca suntem veniti de departe?
Copii stelelor au propriile lor caracterisrici si eu find un copil al stelelor va pot spune cum sunt eu.
Am fost inca de mica atrasa de stele pot spune ca m-am nascut cu privirea spre cer..nu stiam  multe si nu aveam mijloace de informare dar una din primele amintiri este ziua in care omul aselenizat.Aveam cativa anisori dar am asteptat pana noaptea tarziu ,cand mama s a intors de la televizor si a povestit tatalui cum aratau oamenii pe luna.Am crescut prinvind spre cer,si spre interiorul meu,lumea inconjuratoare ma interesa mai putin.Dupa cativa ani am inceput sa citesc orice carte care se referea la stele,la lumi locuite,la alte civilizatii si aceasta sete de a stii ce se afla dincolo de lumea asta mi-a ramas nestinsa.Acum stiu tot ce as putea sa stiu despre acest subiect,tot ce as putea cunoaste.
Un copil al stelelor este in special un copil care nu se incadreaza in norme,in reguli,ii place sa sfideze normele societatii,regulile rigide si prostesti care ingradesc libertatea de a fi el insusi.Un copil stelar nu face decat ceea ce ii place ,de cate ori se poate sustrage regulilor dure impuse de ceilalti.Este in general un copil care traieste mereu in interior mai mult decat in afara,care se simte instrainat si singur indiferent de cata lume are in jurul lui.Simte cu acuitate ca aceasta nu este lumea lui si i se pare totul pe dos de cum ar trebui sa fie.De cele mai multe ori are diferite talente artistice sau o memorie neobisnita desi retine selectiv numai ce il intereseaza.Si il intereseaza multe...orice se afla la ,limita cunoasterii ,la stiintele de frontiera.Citeste cu nesat despre alte lumi si de obicei lectura lui preferata este literatura  science-fiction.Se recunoaste in personajele eroice si amintirile lui ies din subconstient ,iar multe imagini descrise orase,aparate,nave,i se par familiare.In visele noptii el isi lasa amintiri despre nava unde se duce el in timpul somnului,sau despre fiintele care el vede in jurul lui.
El stie ca toate acestea sunt reale,ca lumile care par descrieri fanatastice sunt de fapt amintiri ale altor copii ai stelelor care au venit aici si au scris pe hartie toate amintirile de acasa.
Un copil al stelelor crede cel mai tare intr-un singur lucru...ca intr-o zi se va intoarce in lumea de unde a venit.


LYA

Un comentariu:

  1. http://www.scribd.com/doc/76581045/Carmen-Gigartu-RATACIT-PRINTRE-OAMENI

    O povestioara despre un copil stelar.

    RăspundețiȘtergere