Namaste

Namaste

sâmbătă, 16 august 2014

VIS CONFIRMARE PENTRU COSMIN P SANANDA





 Visul este confirmarea prietenului nostru  Cosmin P si l-am visat fara sa fi cerut nimic despre el.
Am visat ca eu eram la o prietena acasa si vorbeam de faptul ca eu scriu pe un blog unde indrum spre lumina  mii de persoane.Eram acasa la ea atunci ,mi-a dat si ceva de mancare.Apoi am iesit din camera aceea si m-am dus unde stiam ca este camera mea .
In ea era Cosmin P,canta la o chitara.Stiam ca el este sotul meu,Nada Kumara,adica Sananda Kumara,ca eram tare fericiti amandoi si eram de multa vreme impreuna.
Am cerut confirmarea de sus si mi s-a spus ca Cosmin P ,este intr-adevar o extensie Sananda Kumara,care este in sfarsit pregatit sa stie adevarul despre el.
Astept sa se recunoasca si el si sa ma caute.Cosmin,familia ta reala  te asteapa sa i te alaturi...

L.Nada 

8 comentarii:

  1. Namaste,
    Felicitări Cosmin pentru identitatea dezvăluită, pace, lumină și iubire tuturor membrilor familiei celeste,vă îmbrățișez cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  2. Namaste si felicitari pentru adevarata identitate dezvaluita! Te rog
    Lady Nada ajuta.ma si pe mine sa ma descopar!,
    Va imbratisez cu drag
    Kamy

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Namaste Kamy!Dezvaluirea identitatii tale poti sa o faci chiar tu ,daca iti vei lasa de dincolo,si poti fi oricine din Universul aceast,orice rasa ,nu numai umanoida.Daca nu iti lasi aceasta identitate inseamna ca nu esti pregatita pentru ea.Eu nu visez decat membrii familiei mele,si aceia dupa cate vezi sunt din cei care au scris de mult timp pe blog si la energia carora m-am conectat mai intai.Dar nu iti pierde speranta ,ca undeva acolo in tine este si numele tau..cere-l sinelui tau in fiecare noapte si poate vei afla cine esti.

      Ștergere
  3. Namaste Nada!
    Minunat! Felicitari Cosmin! Ma bucur pentru tine!
    Multumesc Nada si iubitei FAMILII ! Va iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Lady Nada! Poate ca sunt prea nerabdatoare si mai am de invatat ..ma bucur enorm pentru oricine isi descopera identitatea!, este ceva magic in gandirea mea sa afli adevarul! Pentru mine este ceva de mult asteptat! de mult ma tot chinui dar inca nimic concret, intr.un vis am vazut ca eram albastra la culoare....dar cine stie.???? Abia astept sa descopar cine sunt! Te imbratisez cu mult mult drag! Kamy

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La vremea potrivita afli cine esti,chiar de al tine insuti.Rabdare si atentie la evolutie,ca sa vina clipa pe care o astept cat mai repede.

      Ștergere